Optimaliseer uw efficiëntie met FormLab

FormLab is dé oplossing voor al uw data-entry- en rapportage-activiteiten. U creëert zelf de relevante formulieren en documenten, en genereert automatisch precies de rapportages die u nodig heeft. Maar wat kunt u hier nu precies mee?

Verklein de kans op fouten: gegevens verzamelen en verwerken in één stap

FormLab helpt u om makkelijk en efficiënt gegevens te verzamelen en te verwerken. U maakt zelf de formulieren waar uw medewerkers mee aan de slag gaan, en stelt in hoe de verzamelde gegevens verwerkt moeten worden. Gaat uw medewerker het veld in om inspecties te doen? Dan kunt u de informatie die hij invoert met FormLab direct in uw centrale database opslaan. Door de slimme integratie met mobiele apparaten zoals smartphones of tablets kunt u vanuit de FormLab app ook foto’s maken en opslaan. Zo elimineert u overbodige stappen in de verwerking van uw gegevens. Nooit meer handgeschreven bevindingen uit een inspectie overtypen of formulieren en foto’s achteraf uploaden en aan de juiste klant koppelen!

Bespaar tijd: automatisch rapporteren

Als u de informatie eenmaal heeft verzameld en opgeslagen, wordt deze met één druk op de knop weergegeven in een rapportage. Daarvoor stelt u zelf het template op, zodat alle informatie op de juiste plaats terecht komt. Dit rapport wordt vervolgens automatisch naar de aangewezen persoon gestuurd voor review. Zo hoeft uw inspectiemedewerker of zijn manager alleen nog na te lezen of alles klopt. U kunt ook instellen dat de rapportage na akkoord van de reviewer automatisch in PDF-vorm naar de klant doorgestuurd wordt. Door deze stappen te automatiseren, bespaart u binnen de organisatie veel tijd op handmatige rapportages en onderling e-mailverkeer. Moet u voor verschillende klanten aan verschillende rapportage-eisen voldoen? Geen probleem! U kunt voor iedere klant een gepersonaliseerd rapportagetemplate maken.

Alles direct in uw eigen backoffice

Naast rapportages kunt u ook andere automatische acties instellen. Bijvoorbeeld het synchroniseren van de nieuwe gegevens met uw bestaande backoffice systemen. De API-koppeling van FormLab kan worden aangesloten op de meeste backoffice-software, waaronder SAP, SalesForce en Microsoft Dynamics.

Iedereen altijd up-to-date

FormLab werkt waar mogelijk online. Dus zo lang uw veldmedewerker toegang heeft tot het internet, kunt u vanuit uw kantoor in het online dashboard direct zien wat er gaande is. Ook andersom is dit erg handig: weet uw medewerker even niet wat hij met een bepaalde situatie aan moet? Dan kan hij via FormLab een collega om hulp vragen of de nieuwste werkomschrijving opzoeken.

 

Meer weten?

Chat met Bas, onze IT-accelerator

Chat nu met Bas
Bas photo

Neem contact op

Liever niet direct chatten? Bel 020 705 1010 of vul het formulier in.

THE PEOPLE BEHIND THE STORIES