Slimmer inkopen en voorraad beheren

Een beter inkoopbeleid en perfect inzicht in je voorraad? Laat jouw ERP en voorraadsoftware bouwen door onze specialisten.

Samen met onze business analist concretiseer je jouw idee en leg je de beste oplossing vast.

Perfecte aansluiting

Een business analist adviseert in het ontwikkeltraject. Zo sluit de software precies aan bij wat je nodig hebt.

Snelle realisatie

Jouw software realiseren wij in no-time. Door onze relevante ervaring met soortgelijke projecten werken we kostenefficiënt en snel. 

Super veilig

Wij garanderen de beste veiligheid voor jouw applicatie. Alle software leveren we AVG-/GDPR- compliant op. Zo weet je zeker dat je beveiligd werkt.

Gecertificeerde developers

Onze gecertificeerde developers zorgen voor opleveringen van de hoogste kwaliteit. Jouw software steekt daardoor perfect in elkaar. 

Duidelijk zicht op voorraad en inkoop

Een business analist verdiept zich in je organisatie en kijkt samen met jou naar de beste oplossing om je budgetten, voorraad en inkoopbeleid goed te beheersen. Onze ontwikkelaars zetten het idee in no-time om in slimme software. Ook integreren we met bestaande systemen om het handmatig overnemen van gegevens te voorkomen.

Ons doel: voorkomen van handmatig werk en het bieden van een geweldige ervaring aan gebruikers. Alles om jou, je collega’s of klanten gelukkiger te maken.

Veel mogelijkheden, wél gebruiksvriendelijk

In een korte tijd leveren we slimme voorraadsoftware, voorzien van de meest bijzondere functionaliteit. Onze designers helpen om alles gebruiksvriendelijk te houden. Werken met software moet tijd, energie en frustratie besparen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is bij “standaard” voorraadsystemen omdat ze niet zijn afgestemd op wat je écht nodig hebt.

Samen zorgen we ervoor dat alles perfect aansluit op de praktijk. Door onze jarenlange ervaring in het ontwikkelen van voorraadsoftware weten we precies wat het beste werkt en waar gebruikers blij van worden.

Gerelateerde case

Op Stoom

Software voor de optimalisatie van het interne order proces. Op Stoom heeft 60 locaties die bestellen bij een centraal magazijn. Ze hebben allemaal hun eigen budget, het verbruik wordt bijgehouden door de applicatie.

Chat over deze case
ONZE KLANTEN EN AMBASSADEURS
Nieuwsgierig geworden?

Chat met Bas, onze business analist

CHAT NU MET BAS

Keuze maken tussen standaard software of zelf laten bouwen? Download onze whitepaper.

Onze diensten

Vanaf het eerste idee tot aan de continue verbetering van je software, ben je verzekerd van de beste begeleiding.  

Samen maken we leven op werk voor jou, je collega's en je klanten zo leuk en makkelijk mogelijk.

THE PEOPLE BEHIND THE STORIES