Slimmer inkopen en voorraad beheren

Makkelijk in gebruik
Kosteneffectief

Een beter inkoopbeleid en perfect inzicht in je voorraad? Laat jouw ERP en voorraadsoftware bouwen door onze specialisten.

Samen met IT-Accelerator concretiseer je jouw idee en leg je de beste oplossing vast.

Scroll &
discover more
software advantages

Perfecte aansluiting

Een IT-Accelerator adviseert in het ontwikkeltraject. Hierdoor sluit de software precies aan bij wat je nodig hebt.

software advantages

Snelle realisatie

Jouw software realiseren wij in no-time. Door onze relevante ervaring met soortgelijke projecten werken we kostenefficiënt en snel.

software advantages

Super veilig

Wij garanderen de beste veiligheid voor jouw applicatie. Alle software leveren we AVG-/GDPR- compliant op. Zo weet je zeker dat je beveiligd werkt.

software advantages

Gecertificeerde developers

Onze gecertificeerde developers zorgen voor opleveringen van de hoogste kwaliteit. Jouw software steekt daardoor perfect in elkaar.

Duidelijk zicht op voorraad en inkoop

Een IT-accelerator verdiept zich in je organisatie en kijkt samen met jou naar de beste oplossing om je budgetten, voorraad en inkoopbeleid goed te beheersen. Onze ontwikkelaars zetten het idee in no-time om in slimme software. Ook integreren we met bestaande systemen om het handmatig overnemen van gegevens te voorkomen.

  • Handmatig werk voorkomen
  • Geweldige gebruikerservaring
  • Tijd besparen
  • Efficiënter werken
flyout image
block right

Veel mogelijkheden, wél gebruiksvriendelijk

In een korte tijd leveren we slimme voorraadsoftware, voorzien van de meest bijzondere functionaliteit. Onze designers helpen om alles gebruiksvriendelijk te houden. Werken met software moet tijd, energie en frustratie besparen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is bij “standaard” voorraadsystemen omdat ze niet zijn afgestemd op wat je écht nodig hebt.

  • Duidelijk inzicht in voorraad
  • Veel ervaring met ERP systemen
  • Focus op goede software en beter proces
  • Op maat gemaakt, fractie van de kosten
Gerelateerde case

Op Stoom

Software voor de optimalisatie van het interne order proces. Op Stoom heeft 60 locaties die bestellen bij een centraal magazijn. Ze hebben allemaal hun eigen budget, het verbruik wordt bijgehouden door de applicatie.

Chat over deze case
BLOG

Meer weten over de laatste trends op het gebied van software development?

Klaar voor de volgende stap?

Benieuwd wat er mogelijk is of wil je gewoon even sparren? Als IT-accelerator én ondernemer kan ik je vaak al snel een stap verder helpen. Chat, bel +31 20 705 1010 of stuur me een mail.

Chat direct Stuur een e-mail
Foto Bas
THE PEOPLE BEHIND THE STORIES